Sunday, April 11, 2010

LINK Blog baru saya

Assalamualaikum

Saya minta maaf, sbb saya mmg terpaksa buat blog baru!

sbb sebelum ni , blog aimifickry.blogspot , yg mula2 colour pink tu kan, saya guna email aimi1904@gmail.com . so bila dah 96% kuota gambar saya guna, dia tak berapa nak boleh upload sgt bila banyak2.

so saya pon buat aimifickry2@blogspot , saya masih guna email dari google,sama lah maknanya aimi1904@gmail.com.

so semalam saya perasan, kenapa lah aimifickry2 tak boleh upload2 gambar!! tekanan jugak kan! so saya pon check2 apa lah masalah, saya nak bbm adik saya dia tidur, so saya pon google jer la, google ni semua ada =)

so rupa2nya, dalam googl acc saya tu dah cukup 99.9 gambar saya penuh!! so mmg dua2 blog tu saya tak boleh buat apa dah, saya try tukar email, mmg boleh, tp jadi kena upload gambar seketul2 macam zaman2 sebelum suraya akhbar ajar, arghhhh malas la mak mcm ni kan =) saya suka pagi saya upload banyak2, ptg saya tulis =)

so mmg saya kena buat acc baru and email baru, senang cerita, leceh nak switch2 acc , kalau guna blog sama, sbb nak tukar2 email =)

so ni lah baby baru saya



aimi-fickry.blogspot.com

sorry ya !, tp anda boleh right click jer =)

kali ni insyaAllah tak tukar dah, sbb saya tak tahu dua2 blog guna capacity yg sama, so mmg tak boleh diselamatkan dah =)


assalamualaikum

0 comments: