Wednesday, March 31, 2010

Aiman Muhammad Irwan


Assalamualaikum

Ni gambar hari ahad, saya saja nak main camera suami saya, hehe selagi tak rosak, haruslah saya godam2 kan =) time ni suami saya napa tak gi uni pagi arr? saya pon tak ingat . dia tidur kot pagi, dia gi kol 2 kalau tak silap =)




aiman dan thomas =)




aiman dan jubah!





mama, tlg tukar bateri thomas kita blh tak?





penyakit baru aiman!! suka buka pampers..grrrr!!!





mama, pls basuhkan mulut kita. kita dah kenyang makan coklat





kelam kabut kalau baba duduk depan lappy.





hi baba, jarang u tgk camera =P





ishhhh lari la, baba kita suka buka news and sejarah dunia. boring!!!





muka dia banyak gila calar, sbb kakak suka sgt cakar muka dia kalau gaduh =)

ok, skrg tgh gaduh lagi, saya pon dh boring dgr dorang dua nangis, poning mak, suami saya balik malam! yahooooo =) boleh i relax2 depan lappy ni kan =)

maybe aiman lapar, saya kena suap dia makan kejap =)

nnt saya sambung lagi ok =)



0 comments: