Friday, April 2, 2010

apa sarapan saya hari ni?


Assalamualaikum

Hari ni saya buat sarapan! hehe jarang2 berlaku, hanya berlaku dihujung minngu sahaja =) sbb jumaat mmg suami saya selalu pergi lambat, so mmg kena ada sarapan.

Saya bersyukur sbb suami saya tiap2 hari akan bangun malam utk qiamulai and mengaji, saya bersyukur sbb suami saya hebat dalam membimbing saya dan anak2 kedunia satu lagi dgn bersungguh2, tp saya sedih sbb saya tak mampu utk ikut dia bangun malam utk dekatkan diri dgnNYA =(

So pukul 8 tu, dia masuk tidur sejam, dlm pukul 9 dia akan bangun, saya mmg bangun lewat sbb saya mmg tak boleh solat, so saya bangun pukul 820, saya terus siap2 breakfast utk tiga2 baby saya =)



chekodok putih





kenapa org utara makan dgn kuah kacang? pelik ;0




bekal suami saya

hari ni suami saya kena bawak extra bekal dia, sbb semua kedai tutup, dia hanya makan tu sampai malam nnt, sbb hari ni easter holiday, ada org kristian sampai tampal2 paku kat tgn, cara mereka sambut raya .

tapi suami saya naik kereta hari ni, sbb parking free, cuaca pon dah start belas2, yeay!! dh tak payah pakai tebal2 =) i like =)

assalamualaikum


0 comments: