Friday, April 2, 2010

tongkang pecah


Assalamualaikum

Pagi tadi saya period pain, again, saya tahu saya pakai implan ni, dia gak lari and suka2 nak dtg kan .

so saya baring jer la, sambil tgk anak sepahkan rumah, dorang suka la sbb saya tak larat nak marah, tapi pagi jer la, kalau layan mmg la 2 hari kan , tapi i ada tugasan2 lain, so haruslah saya abaikan penyakit tu kejap

nak tgk keadaan rumah saya yg mcm tonkang pecah pagi tadi?



baju baru basuh





lipat sikit tak larat dah;)





bilik saya mmg superb la kan kalau bangun tidur, anak2 suka lompat2 and cabut cadar






lampu siang pon masih terbuka,pembziran :P





eeee bermacam2 khazanah kat bilik ni

sorry ya, saya update lambat, sbb saya pon kurang sihat hari ni, nak update blog bukan malas, tapi takde gambar =( saya pon tak tahu nak cerita apa

suami saya dah pukul 8 pon tak balik lagi, isnin ni dia final, so dia busy, saya doakan agar dia blh buat yg terbaik, hehe boleh balik msia cepat2 , mana tahu dari 4 tahun jadi 3 tahun jer kan =)



0 comments: