Wednesday, March 31, 2010

nak tgk apa dalam kotak?


Assalamualaikum

Semalam kan ada entry kotak dah sampai , so semalam saya malas nak bukak, suami saya pandai2 nak bukak, sbb dia ingat buku2 dia, haih, terpaksa i kemas walaupun dah malam =)

takpelah, kalau tak hari ni pon kena buat jugak kan =) so saya pon merajinkan diri =)

tapi satu kotak saya kena bukak dgn kastam , takpelah, banyak kotak dia tak bukak, kadang2 jer kalau tak nasib baik dia buka, lagi tak nasig baik, semalam dia koyak pek susu , haih, habis sekotak tu susu tumpah, lain kali ,letak la selotape balik! grrrrr




habis kotak , sbb sepeket ni dia buka





so saya kena bersih and lap satu2 =) tp syukur dari takde stok kan =)






milo 2 kg





sos tiram ni giler bagis, semua benda kemek, dia sorang tak pecah! tak balut pulak tu





sardine






kuah sate!!! yeay!! ptg pon blh buat chekodok putih tu, sbb suami saya cuma makan dgn kuah kacang, mula2 kawin dgn dia pelik jugak





aiman dan sudu2 dia, dia ingat mainan dia =)





vicks anak2 saya =)





time2 blh berlagak, stok penuh yg amat! =) tq ma and pa





cili kering





suun budak2 =)





ada mamee asam laksa! yeay!





dadih






serbuk santan





keropok pedas! sedap!





mingu ni mesti ada goreng pisang =)





rempah2





habis kotak ni sbb susu tumpah, cloud 9 tu tetap menjadi pilihan aiman





aiman cuba membina klcc sardin =)





dibantu oleh maryam =)





mereka sedang membina kretiviti masing =)


ok, mums,entry ni utk u, haha jahat gila saya, mak saya tanya apa ada dalam kotak tu, saya kata tak boleh bgtahu sbb kena baca blog. haha =)

lepas ni ada lagi ke kotak?

saya pon tak tahu, nnt i check dgn suami saya, sbb tracking num semua dgn dia =)

best hari ni dia balik malam lagi, hehe rumah pon tak kemas apa lagi, suami ku, kalau anda baca entry ni, malam nnt tlg buang segala kotak2 gi recycle boleh? sungguh penuh rumah ini dgn barang2 recycle =)


0 comments: