Wednesday, March 31, 2010

apa saya makan semalam


Assalamualaikum

Nak tgk apa saya makan semalam? semalam turn daging , nak makan ikan selalu, den tak mampu. haha malaysia nnt i makan puas2 k ikan =)





daging blackpaper





sayur paprik, tapi saya malas nak keringkan =)

Dahla saya bru habis baca berita, kesian gila din beramboi tu, mcm scary gak nak makan williams and murni kat ss2, hahaha eee idoklaaa, saya tak pernah try wpun adik saya ajak banyak kali! so geli!! =) tapi saya mmg kat kedai makan, kalau nak guna sudu, mmg saya lap balik dgn tisu, saya sgt geli sudu kedai!

sesungguhnya sgt senang Allah menarik nyawa kita, tak payah tunggu tua kan?? pagi ni sihat,ptg dah koma, Dr siap kata 24-48 jam, semoga saya lebih sentiasa dekat dgnNYA, cerita2 ni membuatkan saya sedikit insaf. =( Allah maha pengampun, kita banyak kali buat salah, taubat , buat lagi, pastu taubat. sigh =( tapi Allah sentiasa dhn kita, masih beri kebahagian, masih beri kita nikmat hidup, masih bagi rezeki limpah ruah , Ya Allah, kadang2 segan mahu meminta sesuatu dgn Allah dgn perangai mcm ni =(, sorry ALLAH =(


0 comments: