Saturday, April 3, 2010

apa saya makan semalam


Assalamualaikum

Semalam suami sya belajar kat uni satu hari, sampai malam, mmg semalam saya tak masak, so dalam pukul 9 tu suami saya sms, nak makan subway atau shawarma, saya mengharapkan shawarma, tp suami saya mcm nak subway kot, tp saya tak btau dia, apa2 pon i ok, sbb saya dah kenyang :D saja nak gemok kan lagi badan boolat ni =)

so tetiba balik tu , suami saya beli shawarma,yehaaaa =) i like! =) sgt lah sedap dia punya kebab kedai ni,paling sedap saya pernah rasa =)

nak tgk apa ktorg makan semalam?



ni suami saya punya




budak2 punya





sekali dgn garlic sos





ni i punya, nak tgk ke apa?





kebab! sedap! =)





aiman kalau nmpk coke, mcm saya nampak makanan =P

hari ni saya mcm nak makan kebab lagi, tp mcm bazir duit kan? terus saya kuat semangat,masak nasi terus, haha so nak tak nak, mmg suami saya akan makan nasi, so saya akan terus masak sayur2 and lauk, sbb kalau saya order, mesti suami saya pon order, hehe, so ni jer cara supaya saya tak membazir, sbb suami saya ni semua ok kalau saya mintak nak makan , tu badan bini mcm tong minyak ! hehe alhamdullilah, saya dapat suami yg tak kedekut lansung! tq Allah bagi dia jadi suami saya =)


0 comments: