Saturday, April 3, 2010

apa saya makan semalam?


Assalamualaikum

Memandangkan 2 entry kat bawah saya dah membebel berpanjang2 jela, so 2 entry atas ni, saya letak gambar jer la =) sbb saya tgh masak kuih kegemaran maryam =) so masa saya banyak kat dapur, ya saya suka masak utk baby2 saya, sbb saya boring duduk tak buat apa, baik saya gemuk kan dorang =)

semalam saya masak simple mimple yg amat! haha malas!! nak tgk saya makan apa?



kailan ikan masin





daging goreng, sbb tak tutup, atas tu dia kering

ok, saya takde nota bawah ni, sbb saya pon dah tak tahu nak cerita apa =)

semalam saya kejut suami saya suruh selimutkan maryam, dia tak sedar apa =) bila dia mcm sedar sikit, dia cakap dgn saya formula matematik, suruh kira mcm mana lagi, hehe siap tgn2 gerak!!

haha suamiku, tidur pon fikir matematik ke?? =P saya dgr jer la dia cerita formula matematik, haha apa ntah dia cakap pasal assigment dia tgh malam =)

anak dah meringkuk sbb sejuk =) kalau tidur dgn saya setengah jam sekali saya tgk anak2 saya, tidur dgn baba mmg sampai esok pagi la korang dua =)


0 comments: