Tuesday, March 30, 2010

kotak sudah sampai =)



Assalamualaikum

Yeay, hari ni kotak saya sudah sampai lagi satu, =) yeehaaaa, tq mumsie and dadsie, sorry time update ni kepala saya sgt2 lah berat, hari ni saya kurang sihat =)

so sampai2 tadi, anak2 saya haruslah semangat lebih kan =)



aiman dah kelam kabut, takut2 ada barang dia =)




maryam pon nak menyibuk jugak =)





tq mak!! yeay!! ada coklat kita =)





maryam nak bekas pink, aiman ada cloud 9! =)





aiman nak tunjuk thumbs up! tapi tunjuk Allah itu satu! =)





benda wajib =)





rempah2 =) suka i nak masak, sbb dah lengkap rempah2 saya =)





maggi ayam





sardin





aiman dan cloud 9 dia =)

setengah paket dorang belasah k, haha siap gaduh2 lagi, sbb aiman makan cepat, bila habis dia terus rampas kakak dia punya and terus masuk mulut! haha mana kakak tak menjerit =) very perangai puppyku!! =)

ok ni first entry utk link baru =) yehaaaaa =)

saja nak try =)



0 comments: