Saturday, April 3, 2010

Lucky numbers



Assalamualaikum

Hehe saja mengedik letak entry takde kena mengena, siap ada lucky numbers lagi! hahaha mati i kalau percaya benda2 ni, ya saya tak percaya ya adik2 pada num.2 ni semua ! =)

pagi tadi saya bangun tgk num 222, hehe saya malas nak bawak dari blog lama, sbb blog baru, buat jer la baru kan =)



ahlan wa sahlan =)

tapi blog num 2 ni slow sikit banding blog satu . tapi takpe, saya bukan nak duit mcm sesetengah org buat nuffnagg tu kan, saja blog aktiviti anak2 saya =) and utk family saya kat malaysia and utk anda yg sudi dtg tiap2 hari =) tq jugak =)

ok, kuih maryam sudah bau satu rumah =) yummy ! =) malam2 pon makan kan, takla utk esok, saja bakar malam ni, sbb esok saya nak masak lunch waktu pagi, sure pokcik tu nak makan , dia ada rumah kot esok sampai kol 11, baru ajar ngaji and gi uni =)

ok, ni jer entry hari ni, maaf saya dah malas buat banyak2 skrg, hehe sbb takde gambar =(

Assalamualaikum

insyaAllah jumpa esok, moga saya dan anda diberkati dan dilindungi Allah selalu =)


0 comments: