Friday, April 2, 2010

tq baby darling!! ;)


Assalamualaikum

Nak tgk apa suami saya hadiahkan saya?? hehe dulu kan saya ada tulis entry, tunggu nnt saya tunjuk apa suami saya hadiahkan, =) hehe suka!

*maaf entry ni bukan nak menunjuk2, ini entry keluarga saya, saya akan tulis setiap kali apa yg berlaku pada keluarga saya, maaf kalau anda kurang suka, anda blh baca entry lain atau anda kena baca jugak entry ni!! hehe penat saya tulis ni!! =)**


semalam suami saya dapat surat dari pos canada, dia suruh amik parcel kat kdai depan ni, ishhh sebab kena cukai T_____________T (nangis jap) melayang duit kan =(

so balik dari uni semalam, suami saya singgah kejap amik parcel, ehhh jap2, ada cerita disebalik pembelian baby baru saya ni!!

Ok, kan ada malam usrah tu, suami saya dia kan jarang duduk rumah, mula2 suami saya tak tahu tau saya beli bold ni, saya guna acc kawan saya, saya ingat saya nak bayar guna duit saya la, sbb takut suami saya marah! hehe takut jugak.

saya dah berahsia 3 hari dgn dia, tp setiap kali saya berhadapan dgn suami saya, saya tak tenang, sbb saya ada simpan rahsia tanpa pengetahuan dia, hehe tak best la nak sembunyi2 ni kan =)

so saya pon sms, minta maaf, saya kata kat dia, saya dah beli hp bold tu guna acc ekin, fuhhhhh lepas satu bebanan saya =)

dia reply, ok jer.. alaaa ni marah ke tak ni? =O

dia tanya beli kat mana? saya pon reply guna acc ekin, dia kata napa tak guna acc dia, dia blh byr kan!!! yahooooooooo =) terus takde bebanan..haha dia tak marah,

bantai saya bagi alasan, hadiah utk diri sendiri sbb jaga anak2, penat, hahaha mati kalau mak aku baca ni, mak saya kerja, 8 org anak lagi, naik bas lagi gi ofis, muahahaha tak mintak apa2 pon dari ayah saya, saya dahla tak kerja, dpt duit bulan2 lagi ,haha over ke alasan saya penat jaga anak2??

saya dah tak tahu nak bagi alasan apa, terpaksa kureka cerita penat jaga anak2! muahahaha *gelak jahat jap*

suami saya pon reply"kesian sayang letih jaga anak2, takpelah, syg beli guna acc baba"

wahhhhhhh nikmat betul hidup mcm ni!!!! =)

alaaa saya jarang mintak brg dari suami saya,kalau tiap2 bulan mcm ni, takdonya dia nak layan =)

so balik tu dia pon bagi la kotak ni kat saya..tq love!! =)



yehaaaaa =)





haaa ni la dalam sampul putih tu =)





haaaa ni laa dalam kotak hitam tu =)





close up sikit bold 2 i *riak jap* :p

tapi yg tak best, sbb seller ni tak pandai!! sebelum ni saya beli ebay semua dorang tipu value for duty!! ada dia tulis harga betul hp ni!! bengs la!! tak pasal aku kena cukai!! grrrrrr... seller lain semua tulis hadiah and declare benda tu sgt murah, mcm beg nine west tu, siap kasi kad kata hadiah, jadi tak kena la kastam, ni kena tahan kastam lagi! grrr, melayang lagi duik laki ambo! =(




ada dia tulis harga hp tu !! vengongs




kena 61 cad cukai =( grrr

takpelah, semua dah tertulis dalam hidup saya, so redha jer la, ceh sbb bukan duit sendiri redha la kan, cuba duit sendiri ;p mengamuk jugak! hehe

ok, nak tahu sbb apa saya beli bb baru wpun saya ada bb curve??

sebab suami saya takde bb!! dia tak akan tukar hp kalau saya tak bagi, masalahnya saya sms dia tiap2 hari 10 sen satu sms, so kalau saya jauh dgn dia 3 bulan, dah sama dgn harga bb satu, hehehe tidur sebelah2 ni pon dah banyak kena bayar, belum lagi jauh naik flight 40 jam tu, hehe dulu bil saya lagi mahal sblm adik2 and mak ayah saya guna bb, but now dah 0!!! sbb ktorg bbm!! blh send gambar free lagi =) bb oh bb , so in love dgn anda =)

so curve ni saya akan unlock dan bagi suami saya, haha saya??? haruslah guna BOLD 2!! *riak lagi sambil gelak jahat* hahaha


**maaf kalau saya melawak riak2 tu, saya saja melawak* =)



apa pun saya bersyukur kepada Allah, sbb saya jarang diberi ujian oleh Allah, baik dari segi duit mahu pon kebahagian, tq so much Allah!! tq !! =)

saya tak kata saya mewah, tp saya alhamdullilah masih mampu hidup sgt selesa dgn nikmat2 Allah beri. kebahagian mmg saya tak nafikan, saya sgt bahagia ada suami dan anak2 dan keluarga yg selalu memberi sokongan penuh utk saya terus hidup disini tanpa mereka =) tq Allah dgn nikmat yg sgt tidak ternilai ini =)





0 comments: