Friday, April 2, 2010

dah bersih!


Heh ni gambar2 sebelum suami saya balik, haha kena speeedo kalau sebelum suami balik, sbb kemas2 nnt sure anak2 saya mcm cacing kepanasan, dorang tak suka tgk mainan dorang disimpan dalam kotak, dorang suka terabur2, tapi bukan nak main sgt, tp suka membuatkan tekanan darah mak dia jadi tinggi, haha =)



bilik siang mmg jarang sepah, sbb saya tak kasi anak2 saya masuk





aiman dan jubah, semalam taknak pakai baju, sbb jubah takde =)





tunggu masa nak makan nasi utk dinner




bersihkan? haha perasan jap





kotak tempat letak thomas dah kena buang, sbb dorang gi buat sampan dalam bath tub! grrr

sudah 830 malam, sungguh boring tak buat apa2, sakit perut dtg balik, semoga Allah mengampunkan dosa2 kecil saya =) tq Allah.

Takziah kepada keluarga din beramboi, Dari allah kita dtg, dan kepadaNYa juga kita kembali, tp ramai diantara kita bila ulama dunia meninggal tak penuh pon status kat fb mengucapkan takziah kan? bila artis, penuh status fb saya =) semoga kita sama2 lebih dekat dgnNYA wpun apa cara pon

Tapi saya tak suka org yg mintak saya farmville!! grrr sudah beribu kali ku ulang, saya tak tahu apa itu farmville, fish2 apa ntah, saya tak minat!! ini mmg saya angin bila nak delete yg berpuluh2 .

malaysia H1n1 balik kan?? semoga saya dan anda dijauhkan bala yg diturunkan oleh Allah ini.

balik nak ambil vaksin h1n1 terus . mencengah lebih baik dari merawat =)


0 comments: