Wednesday, March 31, 2010

aiman nak jubah jugak!! =(


Assalamualaikum

Sekarang kan aiman ada sindrom taknak pakai seluar, dia hanya nak pakai jubah, ok, saya boleh terima kalau dia taknak pakai seluar,tapi taknak pakai pampers adalah satu masalah besar utk saya!! =) bayangkan 3 kali semalam dia kencing atas lantai, adoiii kurus saya asyik megemop jer, haha =)

so saya pakaikan lah baju melayu dia, dia ingat jubah, mula2 dia dah suka sbb dia ingat jubah ,tgk2 ada seluar , nak tgk muka dia =)



mama tlglah!! adik nak pakai jubah jer =( napa baba tak basuh jubah adik lagi =(






mak tlg kita mak =( kita rimas pakai seluar =(





dahla amik gmbr adik! adik rimas lah!!





skrg adik dah tak merengek, sbb adik mem"bebas"kan pengudaraan dia sendiri =)





malu la mama!! jangan lah ambil gambar kita tak pakai pampers, biar baba marah mama!

ok, saya pukul 2 belum masak apa2 lagi, haha saja cari nahas, saya budget suami saya balik malam, jadi lepas asar kejap lagi i masak ok =)

saya pon tak tahu nak masak apa, tapi daging semua dah rebus, tinggal nak masak jer =)


0 comments: