Saturday, April 3, 2010

apa sarapan saya hari ni?


Nak tgk apa saya makan hari ni? saya rajin sikit sbb hari ni hari minggu,lepas tu aiman bangun pukul 7!! grrrrrr.. suami saya lepas aiman bangun dia terus tido!! tak aci betul, sbb dia bgn kol 4 pagi, haihhh so saya pon kena la bangun, saya takleh solat ya :p

so saya pon basuh la botol2 malam tu, and terus masak sarapan suami saya and anak2 =)

nak tgk apa saya makan pagi tadi ? =)



pulut kuning and kari daging

tapi pulut saya beli kali ni tak best, sbb dia tak melekit mcm b4 this, dia mcm nasi sikit, tp lemak jugak, cuma dia tak melekat sgt, boleh jer la, bukan nak buat jamuan ke apa kan =) saya rendam pulut tu malam semalam, so mmg cepat gila dia masak kalau rendam lelama ni =)




close up sikit, haha kalau anda terliur, mmg anda tak pandai menilai makanan mana sedap ke tak sedap

sbb tak menarik lansung gambar2 kat atas ni!

dahla lepas saya letak camera tu lepas amik gambar, tetiba tali camera tu termasuk dlm pinggan suami saya nak makan tu!!! opssssss sorry !! hahaha suami i murka !! muka dia masam!! haha antara benda dia sayang dlm hidup dia, hahaha belasah i letak tak perasan ada kari kat sebelah. ;P


0 comments: