Wednesday, March 31, 2010

Maryam Muhammad Irwan


Assalamualaikum

Tadi entry aiman, ni entry maryam pulak, bukan ada cerita pon, tapi saja nnt dorang besar, ada banyak gambar2 anak2 saya =) best kan? tiap2 hari dorang boleh tgk gambar and aktiviti dorang kan =) tu saya sanggup buat blog baru ni.kalau ikut mmg malas nak buat, tp sendiri rugi =)




maryam pakai baju mama julie bagi, dia kata dia princess,kena pakai gaun jer





time ni saya kacau dia, jahat kan? =) saja nak tgk dia nangis =)






alaaa shayang baby princess ni =)





time ni mcm muka saya pon ada gak kan? ke takde.hehe perasan jap =)





nak tahu napa baju dia terbuka, sbb dia cuba tukar baju lain =)





adik nak apa? kakak nak duduk dgn baba ni!



arghhh taknak la ikut ajaran adik suruh selongkar bilik,kakak nak jadi baik =)





mengadu time, baju dah terbuka habis, sbb takut nak suruh saya zip balik





oh oh adik jatuh, mari kakak tolong adik =)

apa saya nak tulis kat bawah ni? erghhh takde idea kalau update banyak2 sekali =) yg pasti tickers i dah nak tukar minggu!!! yahoooooo =)


0 comments: