Monday, April 5, 2010

akibat bgn awal


Assalamualaikum

Ni gambar2 semalam, dia ni mmg pukul 7 dh pasti akan bangun, so bila dah bangun awal, pukul 12.30 dia dah masuk tidur balik =)

skrg mmg pakaian rasmi dia jubah,kalau takde jubah, dia hanya pakai tshirt ya adik2, takde seluar =)




kakak dia pukul 11 baru bangun.





dia suka usap2 adik dia, adik dia je suka sepok kepala dia =)





aiman mengantuk sgt sampai keluar air mata, dia tanya saya knp adik sedih mama =)





kena bawak masuk bilik sbb kalau tidur luar kakak suka ganggu





semoga Aiman jadi anak yg taat pada perintah Allah k =)

semalam dia tidur 6 jam ok siang!! huhhhh lama gila, itu pon saya kejut suruh bangun , malam semalam dia tidur lewat sikit pukul 11, selalu dlm 1015 tu dia akan tarik saya masuk bilik dgn susu dia, kakak dia lagi best, tidur pukul 1 ! hehe, wpun mama dan baba dia dah selamat, tp saya tak boleh tidur sgt kalau anak saya tak tidur, takut dia keluar gi main gas ke apa kan,kejap2 tgk dia, mula2 dia tidur luar dgn baba, dia masuk, dia kata

"baba tipu, baba kata nak teman,tp baba tutup mata, nnt baba bangun kejap lagi,baba letih"

dia pon baring sebelah saya, cerita pasal princess kejap and kasut tinggi dia,last2 dia tertido dlm angan2 dia nak jadi princess =)


0 comments: