Tuesday, April 6, 2010

tidur time


Assalamualaikum

ni hari tg baba dia ada tu, so banyak la gambarr kan =) tu yg sehari 5 post tu =)

time ni dah pukul 4 ptg, aiman dah mengamuk2 tahap maksimum dah, baba dok mengadap lappy, saya tgh masak buah melaka utk pokcik tu .

Aiman and maryam tgh main thomas, lepas tu aiman mcm semua tak kena, bila thomas kakak dia lalu, dia gi tolak bagi jatuh, so kakak pon angin, kakak amik la thomas dia! dia pulak angin, lepas tu dua2 kena marah dgn baba dia =) adoiii poning mak kalau baba dia duk rumah! mesti anak2 merengek! =)




time ni masih aman, main thomas masing2 =)





thomas maryam bateri baru, jadi laju, langgarr thomas aiman yg hidup segan mati tak mahu tu, angin lah aiman sbb thomas dia slow ! =)






huhhh dgr dia menjerit, satu tingkat boleh dgr =)





so sad baby makkkk ni =(

lepas tu saya terus buat susu, mula2 baring dgn baba, tp dia jarang nak tido dgn baba dia, so saya pon hidang kuih onde2 tu, suami saya keluar bilik and saya pon baring x sampai 5 minit, aiman dah zzzzzz =) ngantuk sgt!

hari ni saya tak sedar lagi suami saya keluar gi uni =( kalau takleh solat ni mmg saya bgn lambat ;p

suami saya bgn pukul 4 n solat malam and hari ni dia gi solat subuh kat masjid,pastu balik bfast cereal and terus tukar baju gi uni ,sbb hari ni dia gi uni ottawa, so dia kena keluar awal sbb nak naik bas free , sorry syg =) jumpa malam nnt =)


0 comments: