Tuesday, April 6, 2010

happy birthday to my lovely madre


Assalamualaikum

6 april adalah hari jadi mak saya!!

happy birthday ma, semoga diberi kesihatan yg baik selalu dan sentiasa dipermudahkan oleh Allah dalam urusan apa pun =)

sorry mumsie, tahun ni takleh keluar makan sama2 =( malam ni semua adik beradik saya nak belanja mak saya makan =( waaa kalau la saya kat msia, saya suka!

happy birthday mumsie!!! =)


my everything!!





cuti yg best!





aiman punya everything! kena marah je makkkk!! gedikzz





semoga mereka sentiasa dibawah lindungan Allah selalu =)


so sad takde kat malaysia =( mummy , saya rindu sambal sotong u!!! sedap nak mati =) pos sikit!! =)

nnt suruh dorang update gambar k makan2 malam ni, saya mahu tgk! pls jgn bagi alasan, takde org bawak camera =) hehe

Happy birthday mum!!!! i love you =)


0 comments: