Monday, April 5, 2010

jimat cermat


Assalamualaikum

Sekarang suami saya mengamalkan perbelajaan sifar utk kopi2 dan teh! hehe thumbs up sayang!!

dia bawak kettle pergi universiti, and air teh uncang letak kat ofis dia =) impian dia tinggi, dia mahu beli rumah, jadi dia kena kumpul duit lagi ;D isteri dia hanya tahu habiskan jer kan ..hehe




teh dan cerek





sempat gak gaduh dgn maryam sbb baba pinjam cawan dia, hehe actually ni cawan baba dia, dia yg paksa baba dia amik colour pink, so suami saya kena guna pink la..hehe





sila bawak balik beg ni balik ya sayang, nak beli brg dapur nnt susah =)

sebenarnya suami saya tgh nak stop minum kopi, sbb dia pergi dgr talk pasal keburukan kopi!! haaaaa saya cakap berzaman2 dah, saya mmg tak minum dan bau pon saya dah tak suka! kalau isteri cakap taknak dgr, org lain cakap baru nak ikut =) syabas, perubahan yg saya sentiasa sokong =) takdelah dia stop terus ya, ada jugak kadang2 dia beli, cuma dah kurang banyak la, if org hidang, dia minum je =)

dah masuk summer ni sgtlah bising bunyi motor besar2 ni punya enjin, aiman suka lari2 kat saya kalau bunyi enjin moto, sampai kat saya, muka pucat, tp mulut cakap,kena takut Allah =) hehe, percakapan tak seiring dgn perbuatan la anak saya ni , sbb baba dia sgt marah kalau anak saya takut itu, takut ini, dia hanya ajar dia takut pada Allah sahaja =)


0 comments: