Thursday, April 8, 2010

apa saya makan semalam =)


Assalamualaikum

Nak tgk apa saya makan semalam? haruslah lauk kak rozalah, hehe hari ni baru saya start masak sendiri =) sayur dalam peti pon dah zero!! bila suami saya free??

hehe punya lah busy sampai nak jumpa and berbual pon susah sekarang! =)balik jap lagi dia dah penat, esok pagi dia dah pergi =)

haaa tapi kawan dia selalu tanya ,mcm mana dia buat phD ada anak 2? sbb kawan dia semua tgk dia tak balik semua.

hehe mmg la suami saya nak stress apa, balik tinggal makan je kot,pinggan pon tak blh angkat gi sink ;p nk stress apa duduk rumah kan? =)

sbb kawan dia dulu yg fail tu, sbb nak fikir, angkat baju, nak hujan semua dah risau, hehe susahla kalau tugas bahagi2 kat canada bila suami buat phD, kalau sy jenis angin2 suami balik lambat, saya rasa suami saya pon dari 4 tahun jadi 8 tahun kot =P berkorban je la, jaga anak bukan susah pon kan =) ?


0 comments: