Monday, April 5, 2010

tq kak ekin


Assalamualaikum

First sekali tq kak ekin sbb bagi pinjam acc ebay dia beli hp kakak2 iparku! sbb dulu suami saya takde credit card sini, so agak susah nak beli ebay, hp ni dah lama sampai, tp saya tak ambil2, kak ekin dah lama kata nak hantar kat rumah, tp tahu jer la, saya nak kena siap2 bertudung lagi, nak siapkan budak2 atleast sehelai jaket, tukar seluar panjang sebab nak keluar kat parking tu, so saya kata nnt bila jumpa baru amik jer la =) so semalam jumpa, dia pon pass kan =) tq kak ekin

so kepada abg2ku, jangan lupa belanja makan!!! seperti perjanjian, saya mmg jahat, apa adik beradik saya kirim, semua bunga dia kena belanja makan! haha bukan kedai murah2 k, seperti perjanjian ok!! =) tiada perjanjian terbatal disini!! cuma pepoi jer tak hutang saya! haha




nak tgk apa dalam kotak ni?






ni aunty julie punya




close up sikit, biar kak julie geram =)





ni mummyku punya




cantikkan pink!

ke mmg syaa suka pink? hehe

dahla semalam maryam cakap , bila mama nak beli blackberry utk dia? hahaha satu hari nak, dah la selalu bergaya dgn bb saya, hp saya selalu hilang, selalu dalam handbag dia, grrrr, sbb time tidur malam2 mmg saya silentkan hp saya, pagi tgk2 mesti dia dah amik balik, hehe mcm saya pulak pinjam hp dia =)

pastu nak yg mummyku punya, sbb bb pink, saya tanya abg saya , boleh ke maryam nak, dia reply, hehehe... hehe tu maknanya bagi ke tak? haha soalan yg belum terjawab! =)

yeay, skrg semua adik beradik saya 7 org guna bb, mak ayah saya guna bb, kakak2 ipar saya guna bb dan suami juga guna bb =) pepoi..u bila??? =p

bil mmg zero sbb bbm, tp servis bb sama je kalau sms and call =) haha, syarikat telefon pon pandai ok =)


0 comments: