Friday, April 9, 2010

yeay!!


Assalamualaikum

Saya skype dgn mak saya, mak saya tgh cari barang2 utk playground rumah dia nnt! haih, kalau la canada ni dekat kan! mmg sini murah yg amat2 set dia k! saya check kat toys r us malaysia, mmg berganda2 harga dia!!

so kali ni mmg saya tak bawak balik beg sangat, saya nak bawak balik tayar2 ni, sbb sorang 46 kg, so ktorg ada 4, mmg tak boleh bawak balik banyak sgt beg, boleh tapi kena bahagi2 =) baju2 budak tu kena la, mana mak nak korek duit beli yg baru kat msia! hehehe, kalau lah saya org kaya... hehehe syukur2, Allah bagi ni pon dah melimpah2 dah ni =) tq Allah!

so saya kena beli ni! yahooooo sure best anak2 saya 6 org tu! =) kecik2 dulu mak saya kena bawak saya main kat asia jaya tiap2 sabtu! paling tunggu2 ,sbb sabtu mak saya gi kerja setengah hari,pas makan , mak saya bawak gi a&w ! tq ma!! kenangan2, saya , alwani dan azri! suka! =)



cantik kan?





ni yg baby dondon punya, 24 cad =)





ni saya nak beli sendiri, hehe tp kalau dah takde angin , kecil jer dalam beg dia =)

nnt rumah mak saya dah cantik! hehe mcm2 k mainan kat sini, sbb summer, so dorang tgh sale banyak benda2 ni =)

minggu ni nak cari! yeay!! tak sabar =) sbb tgh sale! haih kalau kat msia mmg tak masuk la kat toys r us tu, mcm menggigil tgn kalau maryam ajak masuk! hahaha melayang duit! bygkan wagon sini, yg budak2 naik selalu gi park tu, sini 0 jer, msia, yg sorang tu jer, dah 700..gilos!! mmg org banyak duit jer beli kat toys r us msia tu! hehe.


0 comments: