Tuesday, April 6, 2010

apa saya makan semalam


Assalamualaikum

semalam saya hanya panaskan laauk kak rozalah bagi, hehe, sbb penuh nnt peti saya =)

suami saya baagi notis 10 minit jer, dia nak balik dah, phewwwww, i dahla tgh update blog, rumah tak kemas, nasi tak masak, mmg speedo tahap maksimum la kan =) terus masak nasi guna air panas =p

so sementara panas2kan lauk tu, saya terus vacuum rumah and kemas ruang tamu ni,huhhh selamat mak, balik semua dah siap kemas , bilik mmg saya selalu kemas bila maryam bangun tidur, sbb maryam org terakhir yg akan bangun banding ktorg 4 =)

nak tgk apa ktorg makan? =)



telur dadar





kari sayur





5 minit sblm suami saya balik

saya kena hidang nasi awal, sbb nasi tu panas sgt, suami saya kata dia mmg lapar yg amat2 lepas exam, so dia tak tahan, balik nak makan, so saya biar nasi tu sejuk sikit, suami saya tak suka makan panas2 sgt , masak maggi pon, dia biar sejuk baru makan =)

saya tak bawak keluar semua lauk, sbb kalau saya bwk keluar semua lauk, sure kari tu lamba habis =) so sehari satu lauk =) save kan? =)


0 comments: