Tuesday, April 6, 2010

cream cheese


Assalamualaikum

Nak tgk anak2 saya kalau mkn cheese mcm mana? apa jenis cheese pon tak apa, janji cheese!! =)

ni cream cheese, suami saya mmg suka makan kurma dgn cream cheese, belajar dari mekah la ni =) tapi dia kata takde cream cheese sesedap mekah! mmg betul!! sedap gila makanan mekah , and nasi susu!! yeay! insyaAllah bulan 12 ni pergi lagi, tq mumsie and dadsie, tq Allah murahkan rezeki makayah saya =)

saya baca tweet adik saya tadi, kawan dia tanya,boleh ke buat baby kat mekah? maksud dia tak best la honeymoon mekah , tak romantik!! hahaha funny la ada org pemikiran mcm ni!

time saya kawin pon, mak ayah saya bagi honeymoon mekah jugak!erghhhh seronok nak mati k honeymoon sana !! sgt2 , hehe tapi takkan saya nak cerita kat sini pulak kan? hahaha family saya and suami saya tahu sudahlah =p

tp yg best, saya balik mekah terus mengandung! muahahaha, cool kan? ehhh bukan i sorang,kakak ipar saya pon!! due date sama, haaa sapa kata mekah tak best utk honeymoon?

suami saya mmg doa nak baby sepasang lepas kawin, tgk2 semua apa yg dia doa dapat k, adalah beberapa doa peribadi dia, yg saya pon tak tahu sampai skrg, tp dia kata semua doa dia dimakbulkan, doa saya pon!!! =) tq Allah!! love you =)

ok udah lari cerita ini =) saya nak cerita cream cheese, nak buat mcm mana, memori kat mekah ni terlalu kuat, saya suka!! =) sambung balik gmbr2 anak2 saya makan =)




haaa budak ni dari baby ok suka cheese





punya la nikmat, gelang kak jidoh bagi tak lepas tu, sbb colour pink kan =)





tgk dia makan ngan kurma, sekali colek, sekepok cheese tu =)





aiman pon suka, tp tak sehebat kakak dia =)

dh pukul 2, saya baru habis potong sayur nak masak, suami saya balik malam, kalau masak sayur skrg, nnt hitam rupanya dan pahit sikit, so masak sayur malam nnt la kan..

saya nak buat apa ni? boring masak kuih, sbb takde sapa nak makan nnt .


0 comments: