Tuesday, April 6, 2010

tu utk gegirl =)


Assalamualaikum

semalam saya sempat snap gmbr aiman, hehe dia selalu ingat,apa kakak dia pakai, dia kena pakai, selalu jugak saya, suami dan maryam cakap adik boy, adik tak boleh pakai ni, dia pon buang la apa yg girl punya barang ni =)

saya tgh update blog kot time ni, so mmg camera kat sebelah tgn saya, so sempat la snap beberapa keping =) nak tgk dia pakai scarf kakak dia? =) colour pink lagi! =)




muka tak bersalah sbb kantoi ! =)





lari2 sblm mama kita membebel =)




oooo oooo, mama dah la , promise jgn letak dlm blog muka kita yg ni ok!





ada org sudah geram sbb scarf dia adik ambil





adik pon redha je la , sbb bukan dia punya =)





mayam terus duduk tepi pintu tu, sbb merajuk mama tak marah adik amik scarf dia

abaikan keadaan rumah yg sepah, sbb pagi mmg saya tak suka kemas, pagi i akan mengadap lappy puas2, baca semua blog org, baru saya buat kerja rumah =)

suami saya baru sms, dia kata comprehensive exam dia bulan 5 ni susah nak mati, dia tanya semua senior dia, dorang jawab tu exam paling menakutkan dalam hidup, sbb kalau student phD selalu akan jawab soalan tu dalam seminggu, tp dia bagi 3 jam jer! lecturer dia kata belum pernah ada student lepas, kalau bagi 3 soalan,paling ramai 2 soalan je blh jawab, haihhh anda menakutkan suami saya, haha habislah angin moody risau dia dtg lagi =)

All the best syg =) balik lewat pon tak apa, 2 bulan jer lagi =) jarang2 sekali saya marah dia balik lewat kalau duk uni, ehhh belum pernah kan syg? =)


0 comments: