Friday, April 9, 2010

apa suami syaa beli semalam?



Assalamualaikum

Hari ni gila best,pukul 6 ptg tak update2 lagi blog! haha, sungguh malas yg teramat2 nak tgk lappy hari ni, pagi tadi dahla internet, tv, and telefon rosak, zaman kuno mak pagi tadi, nasib ada hp merah tu, saya suka twitter jer, lain saya tak kisah sgt tak bukak fb ke apa hari2 =)


minggu ni kan suami saya super duper busy! so sayur saya mmg dah zero dalam peti tu =) semalam saya suruh suami saya tolong la beli kat kedai depan ni, wpun tahu kedai depan ni jual sayur2 alaaa2 hidup segan mati tak mahu !

so nak tgk apa suami saya beli semalam? Sian dia hujan lebat pon gi beli, saya kata tak payah la beli, makan jer takde sayur,dia mana boleh, sanggup jugah redah, semoga diberi ganjaran pahala oleh Allah =)




salad and bayam





ni mmg tak boleh terima suami saya pilih! LOL , haha timun dh ala2 nak mati je





banyak lak tu beli, tp dia makan 2 semalam, sbb dah nak rosak, rugi




eh lupa buka flash , jap2




tomato

nak tahu tak apa? tomato dua ni 6 cad, rm 20 malaysia!! haha first time suami saya makan tomato mahal, hehe =) dia pergi dah 750 malam, farmers pick tutup pukul 8, so time nak bayar tu, pekerja dia dah simpan sayur2 tu, suami saya nak bayar, dia kata napa la mahal sgt hari ni, sedangkan sayur jer, hehe tgk2 sayur tomato dua ni dah cad 6!! haha, tp mmg sedap la, org lain maybe kata alaaa Cad 6 jer kecoh, tp sebab saya and suami selalu pilih yg paling murah, so terasa jugak la kan=) sebiji k suami saya ratah, dia kata sedap yg amat2 =)



cream cheese

saya ada cerita tak, maybe kat tweet saya, maryam jumpa bekas ni dalam peti, baba beli kurma dua hari lepas, dia amik bekas tu, dah duduk bawah meja nak menikmati cream cheese dgn kurma, dia buka2 tgk2 sambal, so sad =(

so semalam baba da pon beli, aunty nini dia kat malaysia marah la kan, seperti biasa, dia baca tweet tu, dan2 tu dia suruh gi beli =)



aiman dan apple! manis la apple kedai dia =)




chekodoq maryam nnt

suami saya hari ni nak balik awal, dia nak solat maghrib jemaah, so saya tgh tunggu dia balik and layan dia makan, so hari ni saya terpaksa awalkan makan anak2, sbb pok dia nok kelik awal =)


0 comments: