Monday, April 5, 2010

cakap tak serupa bikin!


Assalamualaikum

Semalam kan saya dah masak nasi dan dan kari kan? tp saya tak boleh nak masak sayur, sbb segala bawang2 ,cili semua dah habis!! habis yg habis tu =)

so suami saya tanya mahu makan apa, wahhhh saya tanpa berfikir terus cakap nak kebab taknak sayur!! =) i like!!

so suami saya pon beli la, suami saya balik awal semalam, sbb dia dah kong awal,pukul 7 malam ,otak dia dah tak boleh terima apa, lepas dia makan pon, dia terbaring jer, poning kepalo pokcik tu . dia tidu 5 jam je kot sehari,pastu dunia dia bgn tgh malam dekat diri dgnNYA dan buku,buku dan buku.. pilihan dia, so saya tak kata apa=)

nak tgk apa saya makan malam semalam?



anak2 saya punya ,poutine,fries ,sos and cheese, yummy =)





kakak terus jilat segala kuah dia kat tepi2 tu =)





i punya, and abe punyo

ok, malam ni saya ada jemputan makan, yeay!! tak payah masak k =) saya suka, suami saya punya takde masa nak gi beli brg dapur, dia takut buang masa beli bwg tu semua, dia kata takpe,kita makan maggi jer sampai isni, hehe sbb esok pagi final , so dia tgh gabra tu, tp tak guna gak masak time2 exam ni, dia tak suka makan!! saya makan lagi banyak dari dia, haha, letak sikit pon, tak habis, terpaksa la bini dia habiskan! haha =) takpe2, saya tak kisah, mmg saya suka makan =)



0 comments: