Friday, April 9, 2010

apa saya makan semalam


Assalamualaikum

semalam saya masak simple mimple, sbb dah takde idea nak masak apa bila sayur takde, mmg automatik kan? =) dahla dapat menu halal kedai yg kitaorg selalu order pizza tu! hehehe haruslah try hari minggu ni, buat2 malas masak, nak suruh suami saya beli satu makanan greek dia, hehe misi terbaru =)

nak tgk ke nasi ayam semalam? yeay!! suami saya tambah banyak! dia kata sedap, nasi ayam saya dah lepas utk tekak dia, hahaha tekak anda belum kot! =p



kalau saya tomato byk tu takkan habis, suami saya 5x ganda k!





ayam utk nasi ayam





sup ayam, ayam budak2 dah habiskan




gila buruk perangai saya tak tukar bekas, hahaha nasib mak saya di malaysia!





nasi oren!

bukan nasi tu perisa oren! tp saya sebelum tido tu, saya teringat nak masak nasi ayam pagi tu, saya lupa rendam beras dgn colour! hehe ygg tak tahan tu, saya dah letak warna kuning beberapa titik,lepas tu saya tgk kotak tu kalau nak jadi kuning , kena tambah sikit merah, hahaha, mak belum pandai nyah, terus jadi oren! makan jer colour apa pon! janji kenyang kan, duk canada nak pilih2 mmg tak la kan =) so bgn2 tgk beras colour ni =p




0 comments: