Sunday, April 4, 2010

Alhamdullilah, rezeki lagi !!!


Assalamualaikum

Saya terbaca tweet adik saya, diakata dia terpaksa awalkan tarikh dia kawin, sbb mak ayah saya nak belanja adik beradik saya and dia and bakal suami gi mekah!! yahooooo, mcm honeymoon saya dulu!!

jap2, pastu saya pon cakap nak ikut, time tu tak tahu mak ayah saya nak belanja lagi, so saya pon dgn tak malu mintak mak saya belanja saya jugak! haha

so mak saya kata nnt dari sana, saya balik canada terus =( hmmmm tetiba sad =(

nak tahu sbb apa saya sad =(

sebab suami saya kata tahun depan dia taknak balik dah, sbb tambang 20 ribu, dia nak simpan duit =( waaaa... saya mahu balik, tapi how??kalau suami kata no!!!

saya dah fikir puasa time summer, oh no!! kurus i, puasa start 3 pagi, buka 9 malam ;) pastu setahun setengah saya tak balik malaysia, mmg tak pernah sejarah adik beradik saya tak balik malaysia setahun, semua habis exam, paling lewat minggu depan dah confirm muka2 tu kat rumah mak saya, haha, lagi2 adik saya yg akan g india, ntah2 pagi exam, ptg kat rumah dah, haha terus amik flight dan2 tu..muahahaha peace sya!! =)

tetiba mak saya reply....

papa bayar la semua!!! semua anak cuti kan papa bayar!!!!



credit google

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh happppppppppppyyyyyyyyyyyyyy mak !! =)

tahun ni tak balik lagi, tahun depan ada perancangan dah, beban otak saya dah sebab fikir setahun setengah tak balik, tgk2 4 5 bulan je duk canada,pastu dudk malaysia balik!! yahoooo =) boleh raya 2 minggu kat msia tahun depan! nikmat ok!! =)

terus hilang serta merta beban saya fikir utk tahun depan, ma perjanjian ini sama sekali tidak terbatal ya!! haha wpun takde sapa kawin =)

first sekali tq Allah sebab murahkan rezeki mak ayah saya and sentiasa beri saya kebahagiaan yg sgt2 saya tak boleh ucapkan =) love you Allah =)

2nd, tq mumsie and dadsie sbb belanja!! semoga Allah sentiasa memelihara anda berdua dan diberi kesihatan yg baik2 selalu =)




gambar kat atas ni paling tak sabar!! nak pergi bulan 12 ni, semoga tahun ni perjalanan saya kesana dipermudahkan =) pengalaman berkampung kat egypt 16 hari =) tp suami saya org paling suka duk egypt, tiap2 hari sblm tidur dia teringat seronoknya egypt =) saya ok, cuma saya tak boleh takde makanan malaysia =) saya mmg tekak melayu

tq Allahhhhh =) saya gembira dgn 2 berita gembira hari ni =)

org yg nak kawin tu jgn mengandung awal sgt sblm belah lelaki punya majlis, haha sbb adik beradik saya semua sebelum setahun anniversary kawin, semua dah keluar baby =)

Assalamualaikum *happy*


0 comments: