Thursday, April 8, 2010

denda!


Assalamualaikum

Semalam saya minta tolong kakak, tolong suapkan adik dia kek, dia kata ok! saya tgh kemas dapur and basuh2 botol, dia pon duduk atas lantai and suapkan.

tetiba saya dgr adik dia batuk sbb tercekik kek! haih, sbb adik dia lompat2 atas kerusi tak duduk diam! so tetiba adik dia uwekkkkkkkkkkk!! haihhhh, nasib saya sempat bawak gi kat lantai, haruslah saya marah aiman dan haruslah yg sulung kena lebih kan! sbb dia pon sama gurau, saya suruh suap adik makan, ada letak pinggan kat bawah pastu dua2 main kat kerusi sambil jerit2!

pastu dua2 kena denda tak boleh duduk sekali! sbb mmg boleh naik darah tinggi ptg2 ni!



maryam kena denda vacuum rumah sbb habis kek dia tak suap betul2, saya amanahkan dia, dia pulak gi gurau2 dgn adik dia.





yg ni kena duduk atas meja, sbb dia tak reti turun sendiri lagi





merengek nak turun, no campak hp saya, pulang balik!







aiman mmg suka mengamuk kalau kena marah, habis dia tarik langsir tu






mcm2 gaya org kena denda ni, hehe =)





ada org terlepas!





tgk dia tarik plug tu




merajuk lah si kakak



ok2, sorry kakak, adik pasang balik





ok,lepas kakak , adik pulak k?

dorang dua gaduh sbb dua2 nak vacuum rumah! last2 saya kena simpan vacuum tu,pening kepala, gaduh sbb berebut vacuum pulak. haih cepatlah besar anak ku =) menjerit2 kalau gaduh dua beradik ni, kakak ni mmg terkenal dari kecil suka menangis kan =)


0 comments: